.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز جمع‌آوری کمکهای مازنی ها به قحطی‌زدگان سومالی

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از راه‌اندازی ستاد جمع‌آوری کمکهای مردمی به قحطی‌زدگان سومالی در استانداری مازندران از فردا شنبه خبر داد.
[آغاز جمع‌آوری کمک به قحطی‌زدگان سومالی در مازندران]

هادی ابراهیمی اظهار داشت: با توجه به وضعیت قحطی زدگان سومالی و تاکیدات مقام معظم رهبری این ستاد در استانداری تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه ساکنان این سرزمین از حداقل امکانات بهداشتی و تغذیه‌ای محروم هستند، ابراز داشت: بیش از 12 میلیون نفر از مردم سومانی خواستار کمک‌های فوری هستند که در این بخش وظیفه مسلمانان حساس‌تر است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به توجه و توصیه مقام معظم رهبری گفت: این ستاد با شکل مردمی و با حمایت کمیته امداد، هلال احمر و بسیج با مدیریت فرمانداران شهرستان‌های مازندران تشکیل شده است.
وی تشویق به کمک‌رسانی، ارسال به موقع کمک‌ها، مشارکت در اعزام نیروهای امداری و درمانی را از رویکرهای این ستاد برشمرد و خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان امسال با سقوط دیکتاتورهای جهان اسلام مصادف شده است که باید در این ما ضمن دعا برای مسلمانان، از هیچ کوششی برای کمک به قحطی‌زدگان سومالی دریغ نکنیم.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: آنچه در قاره آفریقا و کشور سومالی دیده می‌شود نتیجه استکبار نظام سلطه بر آنها است.
وی رسیدگی به وضعیت اسفناک مردم سومالی را نتیجه روزه‌داری درست برشمرد و گفت: نباید فقط نظاره‌گر مرگ این افراد باشیم که این با اسلام‌داری و مسلمان بودن متناقض است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با سپاس از مشارکت مردم ولایی مازندران در همراهی با مردم سومالی خواستار مشارکت بیشتر و همه‌جانبه مردم برای کمک به مردم قحطی‌زده سومالی شد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.